SÖNDAG

På något sätt gillar jag söndagar, bara för att man vet att man inte behöver göra något.
I morgon ska jag påbörja mitt lilla godisförbud lite smått. Det är tillåtet med dricka, popcorn och nötter för tillfället, får se hur långt jag kommer. Min största last är ju colan, när jag sist påbörjade detta godisförbud klarade jag utav att hålla mig ifrån allt utom just colan, men denna gångan ska jag försöka "komma över" också, min älskade Coca-Cola.

Nu ska jag fortsätta att kolla på hockey, Ryssland-Kanada, final, 1-1, otroligt jämt och en riktigt bra match!
Och Sverige tog brons tidigare idag så Grattis till oss svennar!
(Skönt att Sverige kom längre än Finland  iår, bara för at jag älskar att reta my love, muhahah)

Och grattis till Marie och Daniel som fick en liten bebis Inatt! (runt 02,00 någon gång va?)

Kommentarer
Postat av: BELL

DU ÄR STÖRANDE DU

2009-05-10 @ 22:04:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0