lisssssssta

1. Hur gammal är du om fem år? 23
2.Vem var den sista du träffade? Nicke
3. Hur lång är du? 162. tror jag...
4. Vilken var den senaste film du sett? The International
5. Vem ringde du senast? B
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? okej :D bli röksugen då!
7. Vad är helgens planer? Muhahahahaah, not telling
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? jag är en prat människa, så ringa
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Aldrig vart gifta men de har gått isär
10. När såg du senast din mamma? längesen :(
11. Vilken ögonfärg har du? Blå
12. När vaknade du idag? 07,00
13. Har du någon gång hittat en katt? vene?
14. Vilken är din favoritplats? Hos pappa/mamma eller hemma hos mig
15. Vilken plats föredrar du minst? mörka ställen
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Hoppas på att jag då har fått en utmärkt jobb och en familj
17. Vad skrämde dig som barn? Godnatt-gubben. Han kom om inte man gick och la sig i tid. Ska köra den på mina barn med, det var effektivt
18. Vem fick dig att skratta senast? Nicke, kör sina fula miner, märks att han och B är kusiner
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? jaaaa
20. Har du stationär eller bärbar dator? stationär
21. Sover du med eller utan kläder på dig? beror på, men oftast tröja, strumpr och trosor
22. Hur många kuddar har du i sängen? 12 :D och jag lägger beslag på dom goaste!
23. Hur många landskap har du bott i? STOLT VÄRMLÄNNING
24. Har du någon gång spytt på någon?? Nope, inte i "vuxen" ålder i varje fall
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? har alltid med strumpor om jag har "finskor" eller liknande
26. Är du social? hahah, med dom jag känner är jag nog för social mot, annars, nej!!!!!
27. Vilken är din favoritglass? Vaniljglass med litervis med chokladsås, pecanötcola och daim
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Köpa hus
29. Tycker du om kinamat? Nä, bara nuddlar för 5 spänn xD
30. Tycker du om kaffe? fy nej
31. Vad dricker du till frukost? juice, te eller oboy
32. Sover du på någon särskild sida? oftast hamnar jag på vänstersida med en slags fosterställning, och ena handen mellan låren (inget perverst)
33. Kan du spela poker? Ja, jag är bäst, vann över B, R och Nicke
34. Tycker du om att mysa? LOVE IT
35. Är du en beroendemänniska? jag har tre beroenden, nikotin, nässpray och coca cola
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? MAJSAN :D
37. Vill du ha barn? Ja, två eller en. Det är fint med syskonskap ändå
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska och lite spanska
.39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej?
40. Föredrar du havet eller en pool? Havet, allergisk med klor
41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder, resor och GOOOODIS
42. Äger du dyra smycken? Ja, något,
43. Har du någon gång testat narkotika? Nej
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? SALT OCH VINÄGER CHIPS <3
45. Vem är den roligaste människan du känner? Bella
46. Välj ett ärr på din kropp? ärret på knät efter fyrhjulingskraschen. Har fortfarande ingen känsel där :S och så har jag ett ärr som ser ut som en 2:A :DDDDD
47. Vad har du för ringsignal? Metallica - Whenever I may roam
48. Har du kvar något klädesplagg från när du var liten? ja,
49. Flirtar du mycket? bara med nicke :D
50. Vart togs din profilbild? På min minitoa
51. Kan du byta olja på bilen? Vet inte
52. Har du fått fortkörningsböter? har inge körkort :(
53. Vilken var den senaste bok du läste? Jhonny Depp's memoarer
54. Läser du dagstidningen? i sklan ibland
55. Prenumererar du på någon veckotidning? nej
56. Dansar du i bilen? ibland
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? den som är på i skolan, tror de är Rix FM
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? svenska prov.....
59. När var du i kyrkan senast? när erika gick ur nian?
60. Är du nöjd med din kropp? Nej, är någon det
61. Är du gift? Annars, tror du att du kommer gifta dig någon gång? Hoppas jag kommer gifta mig
62. Skriv dina 3 närmsta vänner spontant: Bella, Amelie och Sofia
63. Skriv de 2 vännerna du tycker det är roligast att umgås med just nu? Förlåt my friends, men B slår fan allt
64. Var du byxmyndig när du blev av med oskulden? ne :(
65. Tror du ärligt du kommer hitta din livs kärlek? tror och hoppas att jag redan har hittat min livs kärlek :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0