Helgen

Igår var det överraskingsfest för A, den blev lyckad! Jag tror i varje fall att hon blev glad ;-)

Annars har det väl varit lite bravader under helgen men inte här hemma. Tråkigt men sant, därför känner jag att sommarlover är nu ännu mer efterlängtat och väldigt behövligt för alla. Alla behöver pauser ibland från varandra och det märks att det behövs i vissa fall. Jag känner att jag vill bara få de två prov överstökade ochh bara få mitt efterlängtade sommarlov, nu, tack!

Ska alldeles strax hoppa ner i sängen bredvid my love, ska få mig lite skönhetssömn, om nu Gud vill ge mig någon.
I morgon är den mors dag och vi ska ner till mamma och sen vidare till Pirjo. Har inte köpt några presenter men tänkte köpa blommor och kort i morgon.

B, my best! Glömde säga att jag har ditt örhänge här också, men bara ett :-O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0