For how long will you try?

Jag älskar låten, Disturbed - Facade.

Håller på med en hel del olika saker nu och allt i samma veva. Jag översätter, skriver om Bar Mitsvah, skriver klart inledningen till liberalismen och slutsatsen plus källförteckningen(som jag inte kan inte!), jag ska alldeles strax småstarta med Pearl Harbor arbetet (något jag faktsikt ser fram emot enormt att få göra). Ja det var väl allt, men när jag är klar så ska jag plugga på Mat, tro och tradition provet om Sikhism och Islam.
Wish my luck, folks!

Hade nationella idag, läs-och hörförståelse. Jag gick rätt okej tror jag och hoppas naturligtvis på det bästa. Men tänker inte bekymra mig för något, för jag är helt säker på ett G i varje fall. Mer orolig är jag dock för historia provet nästa vecka då insuderingsfrågorna ligger på ca 72 st som vi ska kunna, ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0