borde inte....

Lite små dåliga nyheter, jag har fått feber!
Ska till läkaren i morgon och rådfråga om sthlm-resan. Jag har haft rå-huvudvärk idag med, förstår inte ens varför jag sitter här för när jag går här ifrån kommer hela skallen antagligen explodera. Ja, i varje fall, i morse låg jag i någon timme under täcket, helt tyst. Jag klarar inte av ljus på morgonen och inte heller ljud. Jag kan inte gå ordentligen för att då "darrar" huvudet till och då gör det ännu ondare. Kasst, ja!
Men måste upp i morgon för att gå till skolan, har nämligen tre prov plus ett läxförhör, och det tror ni min skalle kommer palla? Det tror inte jag, men ge mig en lyckospark vet jag! För det lär jag behöva!

Nej nu ska jag knarka lite Ipren, lida lite till, sakna B och be till Gud.
Hoppas nu alla andra mår bra, för det gör inte jag...
(donk, donk, donk, donk...)

Kommentarer
Postat av: Bell

2009-05-27 @ 13:49:41
Postat av: Bell

Va blire? Jag har världens bästa vän! :D Älskar dig mest, miss u too.Ses soon! <3333333333

2009-05-27 @ 13:50:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0