Söndag (är lika med) mys

Det bästa med söndagar, förutom all denna ångest om att det är skola/jobb och man vet att man måste ställa klockan är att man bara kan ligga och slappa. Hur underbart är det inte? Jag och my love moffar (äter allt och lite till) ihjäl oss och köper en massa goda saker, och tillbringar hälften utav dagen på ICA Orrby.
Då förstår ni kanske vad vi gör (oftast) på söndagar.

Lördagskvällen var helt okej, jag hade det riktigt roligt med Bella och Amelie där ett tag. Men jag  blev riktigt trött så det blev sängen tidigt. Jag kan meddela att jag inte har fixat till dygnet än, eller vad man ska säga. Somnar runt kl 21,00 varje kväll. Vilket är en superstor förbättring för mig! Men vaknar dock runt 06-07,00 varjde dag också, det är ju alltid något? Den där semestern var så värd, min sömn är så mycket bättre, i love it!
Har pratat lite med Sofia nu. Så nu blir det mycket pluggning framöver för den damen. Det kan jag lova, hon kommer inte undan. Jag är så hemsk, jag är 17 (18 om 1mån och 2v) men är som en 80-åring.

SOV GOTT ALLA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0