Hejdå Sverige!

Detta blir det sista inlägget som skrivs innan resan börjar. Ska försöka skriva och hålla mig uppdaterad, har nämligen ingen aning om det finns dator där nere som man får använda. Men som sagt, ska försöka!

Kommer sakna alla er hemma och jag lovar att jag kommer hem välbehållen, vilket jag själv också hoppas på. Det enda som står på schemat just nu är endast flyga och åka bil, det är typ det enda som kommer hända i morgon. Men sedan är vi framme! I det varma härliga Sri Lanka!  Ska försöka höra av mig så gott det går, och vissa får ju som sagt ett vykort, Men frågan är om det kommer att komma fram innan jag kommer hem, det är något vi helt enkelt får vänta med att se.
En annan sak jag lovar är att komma hem brun, glad och med en massa nya saker och såklart nya erfarenheter.
SAKNAR ALLA REDAN!

Ha det bäst alla mina vänner och ha det inte alldeles för roligt utan mig!
Och ha det roligt när jag är borta!
(S, E, B. Rensa inte min garderob, och kom ihåg att allt ska vara i sin rätta när jag kommer hem. Upphängt/vikt och tvättat!)


Kommer hem den 18/3

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ha så kul hjärtat :-)

2009-03-06 @ 11:04:39
URL: http://metrobloggen.se/sandramaria
Postat av: erika

din korv. du lämnar sverige och ger mig svinkoppor :(

2009-03-06 @ 15:17:06
URL: http://[email protected]
Postat av: angelica

fan jag vill också åka bort ! :) men hoppas du har de bra iaf!

2009-03-15 @ 09:55:44
URL: http://angeelicagustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0