Godnatt

Bloggtorka idag.

Tog mig ner till skolan men där blev jag inte kvar länge. Blev hemskickad då Ulf (som är neger, fuskigt) sa det. Det smittar ju väldigt som sagt och den lektion jag var på så placerade Assad mig i ett hörn. Långt bort från alla andra. Och ja, jag var riktigt hånad då. Ensam i ett hörn, nästan som skamvrån då alla satt och skrattade hej vilt åt mina nysningar. Sen gick jag hem, det värsta är att jag inte får ge någon en hejdå-kram.

Amelie kom förbi en sväng förut och senare kom Bella. Hon sover här inatt igen, har pratat all day long. Jag finns här för dig hjärtat, bara att säga till.
I morgon blir lilla Sofia 17 år! Och jag ska se till att vara den första som säger grattis. Ska se till att jag är vaken till 00,00. Tror jag är det. Varför är jag sånhär? Ska alltid vara den första som säger grattis. Någon fix-idè säkert, och jag har väldigt många sådana.

Tvättat idag också, grymt mycket tvätt denna gången så fick ta tiden kl 07,00 i morgon också. Ingen tvätt blev helt torr utom några få klädesplagg. Så måste alltså upp i morgon. Nu ska jag hoppa ner i sängen och göra Bella sällskap.


Kommentarer
Postat av: Sofy

men nu blev du ju tyvärr 2:a ;)

2009-03-04 @ 00:06:48
URL: http://sssofy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0