En Sanning.

Jag har en liten bekännelse. Jag har blivit så trött på skola nu det sista, helt slut. Mitt huvud orkar inte längre med. Man får veta en hundratals saker varje dag som man ska memorera och sätta in på "rätt hylla". Min hjärna är överarbetad och jag är så stressad. Och när jag är stressad lär jag mig mindre. Och en annan sanning, igår somnade jag kl 01,30. Alltså 3 timmar och 30 minter senare än vanligt, och jag gick upp kl 7 den morgonen. Jag som trodde allting hade blivit bra igen, men icke.
Vad fan ska jag göra? Jag vill inte ta sömntabletter för att sova, men just nu innan "slutspruten" i skolan(om man nu kan uttrycka sig så) så behöver jag verkligen sömn. Vill inte känna mig stressad över att jag inte kan sova. Jag behöver sömn för att klara av skolan. I HATE IT! I morgon ska jag gå till läkaren! Jag måste verkligen, jag orkar inte. Jag är så trött, men ändå så pigg.

Idag har jag mått riktigt dåligt. Min mage har varit helt urballad. Men jag fick mitt svar. Min mens kom, äntligen. Bara 4 månader sen? Ha, det är ju sjukt. Jaja, men nu är kroppen lite bättre i varje fall. Hoppas det håller sig såhär så jag slipper oroa mig över det också. I morgon ska jag i varje fall till skolan. Jag måste dit, jag känner mig så efter så det är ju helt sjukt. I morgon är det plugg med Sofia som gäller. Hon kommer få slita..


Haha, jag är så ful.

Kommentarer
Postat av: Lena

Vad e adressen t bilddagboken? Jag vill se bilder fran brollopet :) eller kan du skicka pa mejl! [email protected]



Puss pa dig sotnos!

2009-03-25 @ 07:16:43
URL: http://j
Postat av: Jessica

Sv: JA verkligen! haha mikkis, du är sööööt :D

2009-03-25 @ 21:32:01
URL: http://ohjess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0