Bara en dag kvar..

Nu är sportlovet snart slut men jag och alla andra åsfjärdenelever har ledigt en dag extra. Och det är ett stort plus då vi missar en lång skoldag.
My love städar som en dåre, jag sa att han inte skulle då jag fick ångest och orkar verkligen inte med det just nu. Men han fortsatte och brydde sig inte om att jag orkade (alltså, jag behövde inte städa). Tack my love!

Ska snart till Pirjo och Jaska och äta mat. Mumsfillibabba! Älskar deras mat, blir lika mätt varje gång. Hade ju tänkt att åka till farmor och farfar idag för att säga hejdå. Men ack så ack, min far är sjuk och jag med. Jag har fått svinkopper! Så jag har en väldigt förunderlig fråga. Får man gå till skolan då? Jag är ju inte sjuk så att jag mår illa eller något men det smittas ju vilt(taskigt ordval), och kan ju ledas till en epedemi eller något liknande. Och vart ska man fråga? Äh, jag vet fan ingenting.
Kul att få svinkopper nu, innan vi ska resa bort. Och käka pencillin i ca 5 dagar där nere vill jag inte göra. Läkaren blir det i varje fall i morgon så hoppas de säger att det inte är det. Men jag är nästan säker..
Jag har inte mina i pannan iallafall. Mina sitter i hårfästet i nacken, inte det bekvämaste stället men ett av de skyggaste.

Gårkvällen var grymt lyckad igen, dock kom jag in i dimman lite tidigt och var tvungen att gå hem och lägga mig. Men det händer alla någongång ibland.
 Tack alla söta flickor!

Kommentarer
Postat av: Laura

hej vänta är vi lediga imorgon? har vi inte matte prov på tisdag?

2009-03-01 @ 14:19:14
URL: http://tinkettling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0