Äntligen är det helg

Detta är min andra dag i skolan sen jag kom hem, och jag är redan trött på't. Helt jävla sanslöst enligt mig. Men nu ska jag sätta mig med mitt arbete så jag kommer lite framåt med det. Tråkigt dock men det måste ju som sagt göras.

Idag bär det ut till Näset. Linda fyllde 23 år (GRATTIS!) igår så det blir lite kalas idag. Sen senare ikväll har jag ingen aning. Bella och Ragnar tänker jag. Jag har gått och blivit besatt i Bella nu. Klarar mig inte utan henne, konstigt. Men hon är ett sådant offer och det är så grymt kul med henne jämt så varför inte? ;-)

Nu ska jag börja med detta eviga projektet.
Som my love sa igår när han inte inte sin mössa:
- Detta eviga mysterium.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0