WOOHOOO!

I morgon blir det Metallica.
Inte så taggad nu men i morgon kommer det blir så underbart bra. Tur att jag har två starka killa med mig som garanterat kommer få stå och hålla koll på mig där inne för jag kommer att bli bortslängd som en vante om någon får tag på mig, hah! Ja det ska bli kul i varje fall, äntligen få se ett riktigt stort band som jag verkligen lyssnar på. YEAH! :D hähä, men sa till B förut att jag kommer ju inte direkt stå och headbanga och hoppa runt direkt, det är alldeles för pinsamt för mig. Och antaligen kommer jag inte ryckas med så mycket, kommer garanterat stå och sjunga osv men det andra, nej, det är sånt jag gör hemma för nära och kära när jag är härj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0