Nej!

Tror jag dör!
Pratade med syster för ett tag sedan, och jag blir fan bara mer och mer förbannad snart. Hur kan du göra såhät mot oss? Dina vänner? Eller ja, dina föredetta vänner. De flesta har stöttat dig med så mycket, coh sen lägger du skit över varenda en? Till och med de som inte har gjort något, eller som jag ser det, alla dina x-vänner har bara stöttat dig, och de säger jag till och med för dom jag inte gillar. Just nu tror jag att jag pratar för alla de som har blivit utsatta för ditt s.k hat.
Jag har mina vänner, jag älskar dom, tar vara på dom som har hjälpt mig, stöttat mig och gett mig skratt. Jag älskar dom djupt och skulle aldrig någonsin göra så som du har gjort mot dom. Det du gör är vidrigt, du är vidrig.

Bella, Amelie, Sofia, Erika, Ida.
Ni är guld värda.

Kommentarer
Postat av: linda

:(

2009-06-16 @ 09:49:15
Postat av: patrizia

vad händer Mikkis? :( <3

2009-06-16 @ 14:46:31
Postat av: amelie

älskar dig mikkis <3

2009-06-18 @ 11:35:22
Postat av: Ida

Sånt är bara störande, !! But I Love you my bitch :) <3

2009-06-19 @ 16:25:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0