LÄSLUSEN

Har nu hittat bäcker jag vill ha och alla är självbiografier, det är Marilyn Manson, Lemmy, Slash och Eminems böcker jagska införskaffa mig. Och inte direkt att ens föräldrar kan säga nej till att ens barn vill ha böcker? Eller? Nej, det är ju bra och "hjälper" en i skolan så far och mor,  jag vill ha böcker!

Sen kommer B, fick ett sms av henne förut "ringer när jag är på väg hem, är i stan och går i äckelaffärer", hon är nog den enda flickan som inte vill köpa skor och som inte gillar att gå i stan. Släktdrag, percis som my love.
Nu ska jag invänta drygaste syster, hej.

Kommentarer
Postat av: Bell

Aw, men det är det värsta som finns + att duscha...

2009-06-23 @ 19:56:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0