BORED!

He had no money, and no good at home..... OOOOOHOHOHO <3

Nu har jag sommarlov och alla andra med. Skönt, men vädret kunde ju vara lite sommar kanske? Ser fortfarande folk med vinterjackor (vilket kan vara lite överdrivet), men mina stövlar har inte försvunnit in i garderoben än, men just nu verkar det som det kommer bli året-runt skor, we will see.

B har drogit ifrån mig också, hon fick lov till det så ;-) HAH!
S kommer sen också, ska dra slingor på henne så kanske det blir en öl eller två, märks. Ganska dålig efter gårdagen ändå även fast jag inte drack. Konstigt? Bakfull utan alkohol? Bra där.. Börjar bli som Amsepaj, haha.

Ovärt inlägg men skyll er själva som läser! Nu ska jag spela mahjong Titans och spela högre än någonsin och bli hesare än vad jag redan är.

METALLICA OM 5 DAGAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0