Vintern är tillbaka..

När jag gick upp i morse såg jag att det var vitt ute, inte mycket. Men det var lite smått störande på ett men samtidigt fick jag en liten härlig känsla. En liten blick tillbaka till den "riktiga vintern" när man var liten och blev helt överlycklig när man såg snö. Jag saknar att älska åka pulka, eller hur man ska kunna formulera det..

Lördagskväll innehöll en massa mys med my love. Vi hade lite svårt att bestämma film så vi började kolla på sisådär 10 olika filmer (beslutsångest?), vi bestämade oss för Ocean 13 tillslut. Och jag gillar den, eller ja, jag giller alla Ocean filmer (11, 12, 13). Så om ni gillar filmer som ni inte förstår och sedan i slutet fattar man allting, så är det en film att se.
Jag själv älskar sådana filmer som man får tänka lite själv i.
Ska snart iväg till Pirjo och Jaska och så hoppas jag få ett litet besök av Bella, ska även ringa Amelie senare så vi får prata in våra timmar som vi har missa ett tag nu.

ROCK ON!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0