Välkomna mig, kära säng

Jag har fixat till i sängen bara för att jag ska kunna lägga mig perfekt från första stund. Men innan ska jag tvätta klart och plugga lite. Klockan är nu 21,23 och som sagt jag har lite kvar att göra.
Var förbi hos Sofia i kanske 15 minuter förut, sa hej och tjötade lite snabbt. Gick senare hem för att fortsätta med tvätten.

(22,01)Tog en paus i skrivandet för att springa iväg till Ica och tvätten så nu är det klart, bara pluggandet kvar (vilket man kanske ska proritera lite högre än idag), så jag kommer nog i säng runt 00,00. Får väl gå bra idag, och flera andra dagar. 
Jag har även märkt att jag inte är så stresstålig som jag trodde, brast ut i gråt för jag inte orkade med mera. Alltså inte livet, men med allt annat. Kämpa med alla prov och läxor och samtidigt få tid för pojkvän och vänner. Som jag samtidigt måste ta hand om lägenheten, laga mat, städa, tvätta. Ja, de flesta vet ju nog vad det innebär. Ska försöka varva ner lite så jag inte blir allt för sårbar (eller vad man nu skulle kunna säga).

Så nu, längtar jag enormt mycket till sportlovet och Sri Lanka. Inte länge kvar nu, 6 veckor. Jag ska få dem till att gå fort, måste bort harifrån nu, få lite lugn och ro. 
Men nu ska jag kolla vidare på Mythbusters. En serie på Discovery, de "knäcker" olika myter. Allt egentligen kan man väl säga, allt från pyttesaker till jätteprojekt. Kul att kolla på faktsikt. Sist jag kollade så skulle dem knäcka myten "- man kan bara vika ett papper 7 gånger". Så tillslut så fixade dem ett papper som var lika stort som en amerikansk footballs plan. Då funkade det. - CONFIRMED!

ROCK ON!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0