Välkommen hem..

.. kära jag.

Ska snart börja med maten, vet inte vad jag ska göra idag. Ska sitta här själv och smaska i mig något. Ska nog göra mig något gott, som tacos, så kan jag njuta lite också. Så tråkigt att äta själv, tur att jag har min kära tv. Annars skulle jag vara väldigt ensam under my love's eftermiddagsveckor.
Ska senare förbi pappa för att säga grattis och ge honom en bamsekram! Åh, fick en ny läxa idag, samhäll. Men den läxan är verkligen värs eftersom vi får inställd lektion till morgonen vilket betyder att jag börjar kl 10,50! Love it..
Ska även städa idag.

Småbarnsmammor! Hur hinner ni med allting som ska göras, + att ta hand om barnen som behöver grymt mycket tid. Jag tycker jag har ett stressigt liv, men mitt är nog ingenting om man tänker efter. Det är ju inte konstigt att många "går i väggen". Om man bor ensam är det kanske lite bättre och mindre stressigt. Men det finns ju så mycket att göra, jämt.
 Ska börja planera min tid bättre..

ROCK ON!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0