trasigt, igen..

Internet hemma har blivit trasigt, inte mitt fel. Promise. men försökte att få igång skiten igår men det funkade inte, så jag måste be om en hjälpande hand. Borde kanske bäst att fråga Herr Gård så att jag vet att det blir riktigt gjort, han vet ju i alla fall vad han gör. Som tydligen inte andra gör som bara förstör och stökar ner. Så trött på't.

Som sagt, första skoldagen och jag är redan slut, fick reda på att vi har prov redan till veckan. Tar dem aldrig slut? Man brukar väl inte bestämma provdatum redan första dagen? Detta är ju sanslöst, och det suger. Men jag får leva med det och jag tror faktsikt att jag kommer överleva.
Ber även om ursäkt till alla mina gullungar för min dåliga tid för alla er, jag har inte varit på topp dem senaste dagarana men jag lovar att jag ska bättra mig. Och ni alla vet, att ni är allt för mig.

Den här skolan är något så grymt kall så dte är sjukt. Jag går runt som en död, sprattalnde fisk. Helt sjukt kallt. Och jag önskar jag kunde gå runt i en overol (öööööh, stavning?). Men vantar mösaa halsduk och extremt varma skor. Det var så bra när man var liten när man sätta på sig kläder som var varma och struntade i hur dem såg ut. Ja, barndomen är någonting att längta tillbaka till. Inte för att den har försvunnit helt från mitt
liv, jag har fortfarade ett litet barn inom mig.

ROCK ON!

Kommentarer
Postat av: sofy

overall heter det lille vän :D

2009-01-09 @ 10:39:01
URL: http://sssofy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0