Tar det aldrig slut?

Läxor i all evighet.

Det kanske är så mycket egentligen, kanske jag som överdriver eller alltid ska göra lite extra bara för att inte komma efter. Jag gillar att ligga snäppet före, kommer jag efter så blir det ren panik direkt.
Ibland önskar jag att jag vore ett geni, som kan allt. Bara att plugga lite så är det ett MVG direkt. Jag vill kunna mycket om sådant som egentligen inte intresserar mig, bara för att kunna. Jag vill ha mer kunskap!
Oh my god, I'm sucha' geek..

Var inne på NWT och läste lite och det är väl inte så mycket att hurra för nära man läser. Tycker synd om alla runt omkring som jag vet lider, jag lider jag med. Men mer för mina nära och andra. Jag hoppas att det verkligen går bra er!
Känns hemskt att veta hur allt går till inom brottsligheten, när det gäller domaren, åklagare, straffet o.s.v. Lite kunskapar har jag, men sånt jag inte just nu vill veta. Ack ack..

ROCK ON!

Kommentarer
Postat av: Lena

Jag vet inte om jag missforstar dig. Men menar du att om man misshandlar nagon sa ska man inte straffas?

2009-01-28 @ 23:28:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0