SLASK SLASK!

Åh vad jag verkligen hatar att gå när det är slask. Man försöker verkligen undvika där den extremt blöta snön ligger, men då lyckas man hamna i en vattenpöl istället. Så förutsägbart, dags att tänka om?

Bella kom en sväng förut och vi pratade på som om vi aldrig hade pratat förut. Men det blir ju så när man inte ses på lång tid, blev tyvärr ett litet missöde och det slutade lite illa men nu är det okej. Sen när Bella gick så drog jag och my love vidare till Pizarro och Natta, sedan bärde det utav till Stoffe och Therese (gammelvarning, endast par-vänner?). Blev där ett tag och sen hamnade vi i våran kära soffa. Dog ut där i min eviga viloplats men jag tog mig tid till att skriva detta inlägg, men nu åter till min plats, min eviga viloplats..

Sofia, hur gick matcherna idag? Vet inte om du är vaken eller inte så om jag väcker dig så får jag väl stryk, eller?
ROCK ON!



Kommentarer
Postat av: sofy

haha, lille mikkis, jag va vaken till halv sex ;)

men ja, du hade fått stryk!

2009-01-25 @ 17:27:54
URL: http://sssofy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0