Saknad

Saknar my love nu, men vad kan jag göra. Vi måste ju ändå så vänja oss vid detta, det är ju det som är speciellt med min linje. Och det är faktsikt kul.

Dagen har varit okej. "Lekarna" eller vad man ska kalla det har varit roliga. Kul att lära känna de andra i de andra klasserna. Den andra leken vi körde gick ut på att vi skulle styra ett land (inget specifikt land) och vi fick massa olika uppgifter. Man ska välja det svaret som gav det mesta poängen. Men det fanns två olika "delar". Ett är popularitet ock det andra var ekonomi. det var lite trixigt då man skulle få detta att passa bra ihop. Men vårat lag fick bra poäng, speciellt när det gällde ekonomin. Vi var det mest ansvarsfulla laget, så det var ju ett plus ;-)

Nej, nu känner jag saknaden utav my love. Min lilla älskling. I morgon har vi 14 månader. Underbart att få leva ett sådant underbart liv med världens bästa person. Tack för att du finns där för mig i alla stunder, glada som tråkiga. Jag kommer alltid finnas vid din sida, vart jag än är så finna jag där för dig.

Nu är det dags att avrunda detta inlägg, det kan hända att jag skriver ett till senare. Jag saknar mitt internet.

ROCK ON!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0