Pluggar..

Ska lägga mig i sängen och göra mina frågor om Islam alldeles strax, låter väl kul?

Var iväg och tränade förut, gick ju bra tills man upptäckte att varenda maskin var upptagen och man fick praktiskt taget stå i kö. Nej, det pallar inte jag och Erika med så vi drog båda två. Ska få ett årskort snart jag och min kära syster så då får det bli lite annat än denna styrketräningen. Tack pappa! 
Är inte på världens bästa humör kan jag säga och jag trir det märks lite i hur jag skriver. Ska hoppa i säng nu och plugga, som om jag hinner göra någon annat? Det skönaste jag vet är att lägga mig i soffan och bara ligga där hela dagen och kolla på tv:n med ett glas cola. Men nu tar GHAB bort våra kanaler så vi får bara SVT-kanalerna och TV4. Jag är så jätteglad nu, nej. Så vad ska jag göra då när jag vill ta det lite lungt, på veckodagarna vill jag inte se på film, då vill jag se på tv. Och när jag ska sova, ska jag lyssna på dessa eviga debatterna på SVT2? Nej, tack.
Och detta säger GHAB för två veckor sedan ca. Mycket tid man fick. Förlåt, jag är lite grinig idag.

Nicke, my love <3

ROCK ON!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0