pic's

Lägger bara in lite bilder nu, har inte så mycket tid. Ska iväg till min kära far.


Bild från nyår, är ute och fryser. Är lite småröd sen solningen också (och bacardi)


Jag och Amelie på nyår.


Susanna och Amelie, nyår.


Jessica och Sofie, nyår.


Jag och my love, nyår.


Erika, nyår.

Okej, nu har jag superstress.
Har kollat på Förhäxad hela dagen och så har jag och my love plockat ner julgranen och julpyntet. Så nu är det inte lika mysigt längre, men känns inte lika stökigt.
Bullet for my valentine - Scream aim fire

ROCK ON!

Kommentarer
Postat av: Lena - syster

Aaaah tack for att du la upp bilder :) antligen, hehe! Alskar dig! puss

2009-01-02 @ 18:48:38
Postat av: jessica

send me some! jag vill ha alla bilder du har! hah

2009-01-03 @ 01:32:31
URL: http://ohjess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0