GRATTIS PAPPA!

Många gratulationer till min kära far som fyller 44 år idag.
Tack pappa för att du är en sådan underbar och varmhjärtad person. Jag älskar dig så det gör ont. Du är mer än världens bästa pappa. Det finns ingen som kan slå dig. Tack för ditt stöd och din hjälp med allt. Tack för alla skratt du alltid ger, och framförallt tack för din kärlek.
Jag älskar dig pappa.

Sov lite längre än väntat i morse. My love väckte mig runt 10,30. Hoppsan, flög upp ur sängen. Kom sedan på att jag har en lektion på morgonen och sedan rast till kl 13,00. Så jag behövde inte stressa något, så jag la mig och drog mig lite igen. Mycket värt och väldigt skönt.
Idag är det endast plugga som gäller, kära Sofia kommer senare och jag sätta fart på henne. För hon har mycket att göra och det mesta ska bli klart idag. Så, Sofia om du läser detta så har du nnog redan ångart dig.
Bella kommer och sover hos mig inatt också, så då blir det en skön morgonpromenad med henne till morgonen. 

Grattis till Regine också som fyller 40år idag! (Amelies mor)
Och för att tilläga,  idag är det 7 år sedan Astrid Lindgren dog, prick!

ROCK ON!

Kommentarer
Postat av: angelica

Visst är den het :D köpte en på HM för 500kr! åk dit nu för dom hade fått påfyllning och den tar slut fort! :)

2009-01-28 @ 18:46:37
URL: http://angeelicagustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0