Förfest med flickor, blodbad, mys

Så såg min nyårsafton ut ungefär. Okej, den funka helt klart. Men det dära jäkla blodbadet hade jag gärna velat skippa. Hoppas över att skriva om det, ni som vill veta får fråga.

Som sagt när vi kom och så var det kalabalik ute i trappuppgången men det gick över senare. Och sen blev det lite mys och så med my love, stoffe och sunkan. Gick ut och kollade på raketerna och satt och tjöta. Och jag kan ju informera redan om nästa nyår. Det kommer bli middag med my love och sedan blir det endast mys. Orkar inte med allt krångel och tjafs ett nyår till. Så förlåt alla mina kära, men så blir det.

Hej 2009! Detta kommer att bli ett bra år, mycket kärlek, mycket äventyr!
ROCK ON!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0