Det nya året är varmt välkommen

Kommer bli super, som sagt.

Under 2008 har det hänt mycket nytt för mig, och allt är positivt. Här är en snabb sammamfattning.

- Jag flyttade hemifrån 1 april. Jag flyttade ihop med my love och det har gått jättebra. Men jag kan säga det är faktiskt inte är det lättaste, men vi har klarat utav detta mycket bra och detta beror garanterat på att vi helt enkelt trivs i varandras sällskap och fortfarande är lika kär, my love.

- Sommaren var helt okej, visst var det kanske inte världens bästa väder men det bästa med sommaren var nog att jag och Sofia hittade tillbaka till varandra. Vi har känt varandra hela livet, näst in till och vi tappade kontakten när jag började högstadiet. Men nu, är vi tillbaka. Hittade även en annan fin vänskap detta året. Bella. Vi har varit kompisar sen tidigare, men aldrig nära. Men nu står vi varandra väldigt nära och detta beror nog mest på för att my love och Bella är kusiner. Som sagt, nya och nära vänskap har jag hittat i år.

- Jag började skolan och började känna en hel del nya människor. Och det mesta för jag nog tillägna Julia, en helt fantastisk tjej som jag kommer tillbringa 3 år med. Jag vet att kommer bli en fin vänskap. En väldigt söt tjej med lite "fnitter-humor" och är helt jävla underbar. Hela min klass är underbar och alla är störtsköna, jag ser fram emot att lära känna alla bättre.

- Den 14 november hade jag och my love 1 årsdag. Så han har gjort mitt år väldigt bra också. Såklart, jag är helt säker på att Nicke är min själsfrände. Vi har haft det underbart tillsammans och jag tror att det kommer finnas kvar länge till. Jag vet det.

- Jag har även lärt känna my love's familj betydligt bättre. Jag känner mig varmt välkommen i deras familj vilket jag tackar för. Jag älskar mitt liv, allvarligt, jag kan inte ha det bättre.

Det finns mycket mer att tillägga. Jag har lärt mig några läxor, och inte bara den lätta vägen även den hårda vägen, men det händer alla. Men detta har inte stört mig på någotvis på annat sätt. Jag vet att alla gör fel, så ibland förlåter man, ibland inte. Man får se vad som händer. Och såklart, mina andra nära och kära har gjort mitt år underbart. Och mycket tilldelat Amelie, Erika, Sofia, Bella och Nicke. Tack alla i min omgivning för all kärlek, jag älskar er alla.

ROCK ON!


Kommentarer
Postat av: Bella

naaaaw<33333

2009-01-01 @ 18:57:41
Postat av: Bella

naaaaw<33333

2009-01-01 @ 18:58:06
Postat av: sofy

älskar dig gumman <3

2009-01-02 @ 00:18:57
URL: http://sssofy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0