Choklad i mitt hjärta

Jag har funderat på kvinners/flickor/tjejers stora passion till choklad. Varför är det så att ca 70% av alla kvinnor bara älskar choklad? Ni som vet, svara. Börjar bli lite förvirrad utav alla mina funderingar som jag aldrig finner svar på..

Så för det första så vill jag tacka Sebba P för att han fixade dataorn, hur vet jag inte men det var någonting simpelt.
Idag har jag haft en otrolig mensvärk vilket jag inte brukar ha. Men alla mens-folk har det i alla fall minst en gång i sitt liv. Bara att le och vara glad ändå.
Hade även mitt första prov för terminen idag, vilket gick bra. Behöver inte ens säga vad jag tror jag kommer få för det har jag skrivit upp på bloggen oräknliga gånger. Så idag får det blir lite historia frågor om Renässansen som det är läxa tills på måndag.
Mycket taskigt att ge läxa över helgen Ulf. På tal om skolan nu, så kom det upp en diskussion på religonen när vi började prata om Islam. Om varför de har så "dålig kvinnosyn", och varför vi nu tar för givet att vi det det. Vi har pratat mycket om massmedia påverkar oss människor och det jag tycker: -Massmedia verkar nästan på ett sätt styra våra tankar. Vissa saker låter så sjukt hemska, medans när detta kanske bara berör 1 av 10.
Det behöver inte vara så, men jag tror starkt på den teorin. Vi får bara höra om det dåliga på nyheterna, inte det bra. Eller jo, om Sverige har gjort någonting bra och i sporten. Varför inget annat? Jag tror att männsikan skulle må mycket bättre om vi inte var så besatta i om vad som hände i omvärlden. Ta vara på dig själv istället.

Ikväll bär det iväg till Sofia för mys eller fest, det märker vi senare på kvällen när tankarna har samlat sig på ett ställe och bestämt sig. Just nu är jag hungrig och jag vill ha mat nu, my love.

ROCK ON!


Kommentarer
Postat av: ..

Choklad utlöser samma hormon i kroppen hos kvinnor som när man har sex. Thats why :D

2009-01-21 @ 23:18:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0