Back in bussines

Nu är jag nästan helt tillbaka till mitt vanliga bloggskrivande. Måste dock tillägga att måndagar och tisdagar så slutar ja kl 17,00 så då kommer jag inte ha så mycket ork till att sitta här. det blir nog mer käk, dusch och sängen (och givetvis plugga).

Jag åt mig äckligt mätt idag så kändes som om att min mage skulle spricka. Jag älskar Pirjo och Jaskas mat, gudomlig. Och det borde dem märka eftersom jag tar ca 3 portioner varje gång (full tallrik, alltid uppätet). Idag blir det tidigt i säng, är mycket trött idag efter denna natten. Sov så grymt oroligt i natt, mardrömmar, tavlor som ramlar ner från hyllan (my love, stackarn, fick en i huvudet), totalt sjukt.

Amelie, jag är dunderglad för din skull och jag vet inte vad jag skulle ha gjort i din situation. Men du lyckades med det du gjorde och jag hoppas det kommer bli lika bra framöver också. Finnas alltid här för dig hjärtat.

 

Kommentarer
Postat av: jessica

vad har amsy gjort nu? :O

2009-01-18 @ 20:38:17
URL: http://ohjess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0