SCHH! BE QUIET; U MIGHT PISS SOMEBODY OFF..

.. Like me motherf*cker..

Lyssnat på musik nu ett tag, inte kommit in i duschen än, inte pluggat spanska än, inte gjort religionen än. Vart dåligt med pluggningen idag! Geografin hann jag i varje fall med. Så i morgon måste jag verkligen göra religionen, högsta prioritet nu! PUNKT!

Måste duscha nu, måste ju komma i säng någon gång.
- Du är så dum som bara slösar tid Mikkis.
- ... ah, jag vet. Men det bara blir ju lixom..
- Men om du hoppar in i våran hjärna så vet du att vi vet bättre än dåhär!
- Ja, vi gör ju det. Men att komma igång så så så så så jobbigt.
- Men kom inte med bortförklaringar hela tiden, jag är ju lixom du, jag vet vad du tänker vet du.
- Ja du gör ju det, eller jag gör ju det, eller vi.. Hur blir det?
- Jag är ju du, men du är ju cokså jag. Och du+jag=vi. Så du kan använda det alla!
- Gud så smarta vi är!
- Ja! men tänk om DU kunde använda det någon gång, för så fort det blir jobbigt måste ju jag hoppa fram och göra skiten.
- Så är det ju inte, det är ju inte du som behöver spela dum och bli förlöljligad hela tiden, det är ju jag.
- Men du är ju faktsikt vi..
- Ja just de ja... WOOOHOO då räknas ju jag också som smart då alltså?
- Nej.




SLÖSERI PÅ TID. OCH VÄLDIGT ÖVERTRÖTT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0