Skolan

Detta suger, det enda som gjorde mig glad var att Fröding kom och sa att vi fick hemarbete på samhällen sen. Rätt litet fast ändå stort, äh svårt att förklara. Så jag slutar kl 16,00 idag istället vilket är otroligt skönt. Men nu ska jag åter till min jäkla uppsats i engelskan som aldrig vill bli klar. Det är så tråkigt.

Satt här och läste mina kommentarer från min syster förut. Hon kollade på DaVinci Koden igår (vilket är det mest otroliga film jag har sett, näst efter King Arthur), det är en sådan film där allt bara faller på plats i slutet. Under hela filmen fattar man inte så mycket, men i slutet så fattar man precis allting, om man inte heter Erika Larsson då. Hon fattar inte den hela stora grejen, det viktigaste av allt. Ja, det är min syster det, jag älskar henne även fast hon bara har en hjärncell.

Kommentarer
Postat av: erika

Men vad taskig du är :D Sysslade faktist med annat när jag kollade ibland :D

2009-04-06 @ 15:38:23
URL: http://eerikalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0