Skolan igen

Och jag försov mig igen..

Jag är så grymt sliten, min hjärna vägrar ta in mer saker och jag är helt utmattad. Men någonting att längta efter är ju självklart hockeyn ikväll! Färjestad kommer ta hem guldet på onsdag, jag känner det. Så idag blir det plugg och hockey. Sofia kommer sen och jag ska återigen få igång hennes pluggande. Får hoppas att vi kommer en lång väg idag. Tror min kära B ska sova hos mig inatt också, hon kan inte vara utan mig :-)
Fick ju som sagt ett litet besök av henne i morse, kommer dock inte ihåg så mycket utav det. Men ska ringa henne senare och se hur det blir. Hon lämnar mig ju på torsdag för att dra till Göteborg den jäveln, får se hur jag klarar mig. I morgon får jag även besök av min kära Amsepaj, min lilla mumsbit. det ska bli kul.
Men framför allt, det är snart påsklov...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0