Naturkunskap med Assad

Har nu min sista lektion, hade nyss matte. Jag var otroligt duktig idag men dock jäkligt nervös för matteprovet på onsdag. Eftersom jag var borta i 2 veckor från skolan så missade jag en hel del från matten. Men jag orkade jobba ikapp till lite mer än hälften idag så jag kanske hinner klart i morgon, hoppas det.

Längtar hem nu, my love ringde förut och sa att han satt på balkongen med ett glas iste. Vilket fusk, här sitter jag instängd i skolan medans han sitter i solen och njuter, ville verkligen byta plats med honom då.
Idag ska jag endast va, bara va. Ligga i soffan och kolla tv, äta gott och dricka mängder med Coca Cola. Det ska bli riktigt härligt, längtar bara hem. Kanske tar mig en promenad idag också när det är så fint väder? Ja, jag får se vad som hinns med, helst vill jag tvätta.(eller ja, ni fattar?)

Kommentarer
Postat av: Anonym

COLAN SOM JAG KÖPT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SKULLE SNOTT MED DEN, INGA FEL INGA FEL DEN VORE LÄGG TILL MIN BLOGG NUSOM DU HORad dig med :2

2009-04-06 @ 17:37:09
URL: http://isabelpalokangas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0