Jag är ingen duktig Bloggerska

Jag ska nog försöka få en liten "paus" från detta, eller ja, jag kommer helt enkelt inte ha tid skulle jag kunna tro.
Jag har börjar schemalagt mina veckor (vardagar) för att få lite mer kontroll över mitt liv och samtidigt få in allt som behövs att göra. Så idag har jag gjort mina uppgifter mer än väl, stolt över mig själv. Nu har jag ju inte lagt in tider eller så, men det är sådant jag ska göra efter jag har ätit och innan jag sätter mig vid tv:n eller datorn. Min läkare råder mig att minska tiden här vid datorn och vid tv:n. Ja, datorn klarar jag mig rätt lätt undan, men tv:n? Det är det grymt svårare med.

B är här idag och fick även ett litet besök utav Sofia. Jag har tvättat, ätit (i min ensamhet), pluggat och inte så mycket mer. Men i morgon blir det nya tag då ska jag städa och plugga igen. I morgon är det politiska ideologier som gäller.
Just ja, jag är magsjuk..

Nu börjar nedräkningen:
-18 dagar kvar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0