JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

Otroligt spännande match idag, och vem vinner inte då? Jo, självklart det älskade Färjestad. Jag har suttit på spänn ända sen 0-1 målet. Men vi vann, jag är så glad och upprymd. Tack Gustavsson för räddningen utav straffen, inte för att Hv71 gjorde någon bra straff men. Ta hem guldet i morgon grabbar, ge Jörgen Jönsson en fin avslutning på sin karriär.

Idag gjorde vi klart sakerna åt Sofia och jag räknande klart i matteboken, kändes bra. Hoppas verkligen inte på att Kerstin gör ett sånt där mega svårt prov i morgon. Men det gör hon ju alltid så varför inte denna gången också? Önska mig lycka till i varje fall. Just nu sitter jag här med Bella och hon pratar i fonen medans jag sitter här, blir väl tv:n snart igen förhoppningsvis. Och jag ska duscha också.


Ni fixar guldet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0