Hockeykväll

Snälla, ta guldet!

B kommer nog snart får jag väl hoppas på, drygt att sitta här hemma själv. Ska alldeles strax slänga ihop lite pyttipanna tänkte jag, måste ju få lite mat i magen. Nu är det snart påsk också, är det någon rolig fest någonstans? Berätta isåfall, lite smått sugen, blir även en liten grillning någon dag nu här i påsk med "grabbarna".
Ja, det är ju jag och alla pöjker. Det har väl blivit lite så eftersom jag brukade inte annars vara med någon på veckorna, jag bara låg hemma och plugga. Jag var med mina kompisar konstant hela helgen istället. Detta är en stor (med många o:n) skillnad på mig och my love. Han är mer än gärna med ett par stycken nästan varje dag. Medans jag helst bara ligger i soffan och inte göra någonting. Vilket kan bli lite svårt när det är annat folk här som ska sitta någonstans. Så då har det resulterat i att jag är eller har blivit med lite i "grabb-gänget", jag vet inte om det ska gillas eller ogillas?

Nu ska jag göra mat..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0