Fredag

Satan, nu är snart lovet slut. Jag vill inte, vill inte, vill inte.

Var till läkaren idag, satt där och pratade i ca en halvtimme innan man kom frm till något, alltså vart själva problemet ligger. Vi kom fram till att det är stress, jag stressar över skolan och samtidigt över sömnen, ingen bra kombination. Läkaren var astrevlig och väldigt bra, han ville att jag skulle testa några avslappningsövningar i ca:2 veckor. Om inte det hjälper så ska jag beställa ny tid. Detta kommer nog gå bra!

Idag har det varit slappis-dag med B. Kollat på Vänner, slappat, tacos, slappat, slappat, slappat osv. Ska bli så härligt att äntligen få göra något i morgon. Vi ska iväg till P&J och grilla oså. Skulle egentligen till pappa men det blev en massa klompikationer, men ska dit och hälsa på i varje fall, till mamma med.

Nej, nu ska jag ta min Godnatt-cigg sen ska jag hoppa i sängen, eller kolla Vänner.
Och B, my heart. I LOVE U!

Kommentarer
Postat av: bell

nawwww, min goding :-) <3333

2009-04-18 @ 00:24:22
URL: http://isabelpalokangas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0