...

Jag hatar att störa mig på folk som jag egentligen tycker om.
Jag blir delad i två delar, den ena delen vill bara skrika rätt ut medans den ändra delen säger att det inte är värt.
Jag vill säga till, men tycker inte det gör till någon nytta? Alltså, kan inte säga att jag älskar denna person, men jag bryr och tycker om den. Nog! My love, stackarn får höra vad jag stört mig på, troligen hela dagen. Så säger han?
- Varför säger du inte till?
- Det är väl onödigt, inte så att jag går och tänker på det hela dagen.
- Du gör som du vill, men jag tycker du ska säga något om du stör dig.
Men nej det tänker jag inte höra för då blir jag för öppensinnad och få skit för det i stället. Jag håller det inom mig, lättast så. Glömmer efter jag har fått sagt det till my love eller någon annan vän. Så, där är det nog!

Spanskan kommer inte gå bra i morgon..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0