Bloggtorka

Förlåt för bloggtorkan, men igår hade jag ingen tid för det överhuvudtaget.

Gårdagen spenderades i Branäs med brudarna från klassen. Det var skitkul, men dock så får jag väl säga att backarna var ju inte speciellt superduper bra dock. Men det gick åka, det är väl huvudsaken. Efter det blev det hockey hos Elin. Det sög för att Färjstad förlora med 4-1. Vad hände?

Jag gillar inte min engelska lärare Barbro, hon vägrar lyssna på dig. Därför har jag inget speciellt tycke för henne. Och nu måste jag skriva en engelskauppstats innan i morgon. Ingen hade sagt något till mig förns nu typ, sist sa hon att jag inte behövde. Det var inge viktigt direkt sa hon till mig. Nu därimot är det superviktigt och måste göras klart innan i morgon. Typsikt.

Idag ska jag städa hemma, my love har börjat gå igen men han har fortfarande ont stackar'n. Men som sagt han klarade sig väldigt bra för det han var med om, och det är jag jävligt glad för. Inget liv utan my love.
Läste även Sofies blogg om hur mycket hon saknar jättesten, det gör jag också. Det var så bra där ändå. Man bara var, man kände nästan alla och alla var samlade. Nu är allt nästan splittrat. Men har kontakten med dom flesta och det är jag glad för.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0