Ballar av stål

Usch och fy va roligt det är!

Sitter nu här vid min kära dator efter en hel dag enbart beståendes utav soffliggande. Så underbart har det varit, känns att jag inte har gjort det på länge, jag var så värd det. Men hade såklart önskat att ha mina två favoriter här my love och B. Börjar bli lite ensamt nu, haha. Nej men jag har i varje fall kollat in Josef Fritzl artikeln som jag skulle, men jag fattade inte självaste grejen vi skulle göra efter jag hade läst boken? Så nu blev det ju självklart krånglit.

Fick ett litet överaskningsbesök förut utav Sofia och Erika. Det var mysigt med lite tjöt, så fick jag än en gång förklara DaVinci Koden för min syster, tur att detdär med hjärnkapacitet inte går i släkten. Haha, nej nu ska jag inte vara för elak.

"Rökare är också människor, fast inte lika länge"

Kommentarer
Postat av: Anonym

GEEK, DU GILLADE VERKLIGEN DET DÄR CITATET :D

2009-04-07 @ 16:16:16
URL: http://isabelpalokangas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0