ändrat

Blev inget Åland även fast vi beställde, det var åldersgräns på 23 år? Knäppt eftersom jag har varit på sådan båt förut. Shit the same.

Har varit med B idag, igen. Alltid lika roligt. Men i morgon blir det läkaren kl 07,30?! Tidigt, för tidigt, men måste ju gå som sagt så det kan bli något av detta med sömnen, hoppas det löser sig. Har inte något direkt att skriva faktsikt. Men nu ska jag snart hoppa in i duschen och sen lägga mig framför tv:n, vänta in ett phonecall from dad och sen sängen.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Du får åka med bara du har en målsman över 23 eller 30 trorja. För Åla har ju vart på typ 4 sånna resor. Och om du är 18 kan du åka med nån som är 23. :) <3

2009-04-16 @ 21:00:05
URL: http://emelieeh.devote.se
Postat av: Anonym

Hej :) jag ringde tidigare under kvallen sa va d ingen som svarade o sen nar jag skulle ringa senare (efter att ha pratat m mamma & pappa) sa hade jag inga pengar kvar pa kortet... anvander juh ett sarskilt kort for att ringa sverige... sa nu hoppas jag att jag kan ladda pa, sa vi kan horas i helgen! Saknar er tva jattemycket! Halsa Nicke sa mycket xoxoxoxoxxo

2009-04-16 @ 21:22:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0