Varje gång ...

Varje gång du länkar till uppdragbarn.se  så skänker vattenfall 20 kr till childhood. LÄNKA DU MED!

sitter hos pappa nu, IKEA rätt så snart. Erika ska ha ny säng, so?! :D


När jag pratade och amelie kom vi in på religon och liknande, bla Hinduism, där dom tror på reinikarnation (okej,jätte felstavt,men är super stressad!) alltså, att blir pånyttfödd, så sa vi något liknande, jag måste säga det på en lektion så jag låter smart också (Y)
 - När jag läste "mötley crüe- the dirt" så har mick mars skrivit att när man upplever en "näradöden upplevelse" så säger ju dom som har varit med om det att det är en svart tunnel med ett ljus längst fram.
Han tror att man blir pånyttfödd, alltså tunneln är det man ser när man är påväg ut ur magen, och längst fram är det ett ljus(och det fattar alla vad jag menar?), och om man överlever så föder man ett dött barn.

Jag tycker det är en väldigt bra teori faktsikt! Det låter så rimligt ändå?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0