storstädning

SÅ! Nu är lägenheten superren och fin igen! Gott, det har blivit väldigt stökigt nu när jag har varit sjuk och nicke jobbat eftermiddag. Men nu stog vi till svars för våra dåliga handlingar och fixade till det!

Lördagen blev rätt okej, gjorde inget speciellt men kollade på Sleepers. En film med Robert DeNiro, Brad Pitt och en annan som jag känner igen men vet inte namnet. Iallafall, den handlade om fyra undomar som hamnar på ett ungdomshem med vakter som är helt totalt hjärndöda. Sen växer dom upp..
Berättar inge mer nu, då förstör jag ju bara filmen! Och just de ja! Den är verklighetsbaserad, det är nästan det som är det värsta..

Ska ut och gå sen med Nicke, tror Stoffe skulle med också (:O:O:O:O:O:O:O). Annars vet jag inte, blir nog det vanliga söndagsmyset! Film, godis, min älskling och bara allmänt mys. Det är en perfekt söndag faktsikt! Nu får Nicke bli klar i duschen så jag kan hoppa in där!

byebye folks!


Kommentarer
Postat av: jess

sv: okej vad bra då! Det tycker jag :D lägg upp en bild. träffar dig aldrig så det är nog inte så stor risk att jag får se skorna ;)

2008-09-29 @ 00:42:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0