storstädning! igen..

mycket duktiga på att hålla det rent måste jag säga, tummen upp för oss! (Y)

köpt nya saker till vardagsrummet, fick det av mormor. TACK! Så jag ska snart lägga ut bilder när kameran funkar igen, bilderna blir så kassa med mobilen.

Till helgen blir det årjängsmartèn, sks bli mysigt! Och langos, åååååh! Friterat bröd med vitlökssmör/olja, gräddfil, och ost (man kan ju ha allt på typ, men så vill jag ha mina!) om ni aldrig har åtit det, ÄT DET, ni kommer inte bli besvikna.

Amelie Edvardsson - Du är den bästa vän jag har, du är väldigt speciell för mig och jag kommer alltid finnas här för dig! Hjärtat, du är mitt solsken! (och nicke då =D)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0