sjukling

fick åka hem från lägret igår, fick jättehög feber ont i halsen, kom knappt upp ur sängen.. ingen trodde på att jag var sjuk, varför? klart jag saknade min nicke men jag hade tillochmed yrsel! har antagligen halsfluss på detta också, :/ satan på er som inte trodde på mig :@

lugnt hela helgen så jag kan bli frisk!

varit lite små irriterad på att folk tydligen tro att vi bor på en jäkla fritidsgård? ring gärna först.. ÅH!

dålig dag idag, men ändå bra.. orkar inte skriva mer, min underdundriga huvudvärk börjar komma tillbaka och dataljuset gör det värre, bye!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

jag och min kära nicke åt lövbiff förut och rulader, och i rulader så måste man ha i en tandpetare när man steker dem. För att dom inte ska ramla isär. Men min kära pojkvän är ju så himla hungrig, så han åt upp ena tandpetaren! hur kan man INTE märka det?

Kommentarer
Postat av: KINGEN 2

hahahahahahhahahahahha skön

2008-09-09 @ 09:19:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0