sjuk igen..

det suger, förkyld som ett as, kan inte andas genom näsan. Inte ens nässprayen hjälper nu.

Dagen har inte varit så himla super speciell, vart med amelie och gård och spelat rummikub! Love it. Skoldagen var rätt jobbigt och jag skulle kunna tro att jag fixa hem ett G på provet, ganska säker på det faktiskt! Sträckte en ljumsken och låret förut på gympan, vi spela fotboll. Saknar det så grymt egentligen, hoppas att jag börjar spela igen efter jag har slutat med rökningen, för om man röker så funkar det bara inte.

Jag är trött som ett as, men vill vänta tills min älskling kommer hem. Vilket är om ca 2h. Det suger verkligen med vill verkligen bara krama om honom nu och förklara min enorma kärlek, vilket inte går beskriva, men jag tänker göra ett försök ändå.

Mitt hår suger, det är för kort..

Kommentarer
Postat av: Emelie

sjuklingen daaa.. krya på dig gumman min :)

2008-09-23 @ 22:58:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0