oj!

fick en chockande nyhet alldeles nyss, trodde jag inte.. menmen =)
Har handlat mat idag för 1100kr, så nu är frysen och kylskåpet fullt igen, härligt! älskar när det finns mycket i kyslskåpet, ser så bra ut, trevligt på någotvis, kolla alltid i kylskåpet när jag går förbi, en vanesak bara.

Kom tyvärr inte ut på en promenad i morse, men i morgon måste jag! mycket bättre när nicke är hemma och tvingar upp mig, det värsta med hans jobb är, om han jobbar förmiddag så vaknar man själv.. Om han jobbar eftermiddag så somnar man själv. Vilket är värst?

Verkligen fått upp ögonen för historia, vilket roligt ämne! Har aldrig tänkt på det förut, men nu blir jag liksom -YES! det låter pluggis, men det är jag inte.. Slutar 12,50 i morgon, Feffe är borta så vi har ingen gympa =D 

nu ska jag och nicke kolla film, ska försöka att skriva så mycket som jag gjorde förr, tror mitt liv har blivit tråkigare?

nicke, min kärlek till dig är oändlig! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0