nyttigt!

nu är det dags! kollade mig själv i spegeln i morse och insåg att det är dags att bli mitt nyttiga jag igen. Måste få ork till min jäkla morgonpromenad bara, och kämpa lite! Vafan lixom, jag, mikkis är en kämpe, vart tog all glöd vägen?
Mitt nyttiga liv ska innehålla - morgonpromenad, bara godis på helgerna, käka nyttig och bra frukost, lunch, middag, och gymmet dagligen!
Jag är annars på gymmet en gång i veckan och tränar runt ca 1h. men ska försöka träna 30 min på vardagarna så det blir lite muskler på kroppen igen! OHJA, även ska jag försöka tvätta mig med mina rengörningskrämer så hyn blir bättre också. tur att jag har min nicke, han pushar en riktigt mycket (jag säger till han att han måste få iväg mig) så då brukar det lösa sig! NYA DUKTIGA MIKKIS!

Sitter här och väntar på att gympan ska börja, och käkar russin. Det är väl nyttigt? Rökningen har jag faktsikt trappa ner på, mycket också.. Började med att jag blev sjuk, och då rökte jag ett paket, på en vecka! det är bra gjort, jag som är van att köpa ett varje dag, men det får bli 5 cigg om dagen nu i fortsättningen, sen får jag se om jag kan vänja bort det.

Tyvärr kan inte Amelie följamed och träna idag pga av spysjuka, krya på dig! Men då får jag köra mitt och Amelies stenhårda magpass med Erika istället, får se om systeryster pallar det, haha.

nej nu blir det Troja igen, så kommer Julia snart sen blir det gympa ;-) CHAO!

Kommentarer
Postat av: Sandra

SKA DU BÖRJA ANVÄNDA KRÄMER? :D

Du kommer bli lika besatt som din syster och mig. Mihi!

2008-09-16 @ 21:50:51
URL: http://metrobloggen.se/sandramaria

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0