Nu är det dags för riktig träning

.. och kolla in alla filmer om historien, legenderna. Ja, ni vet vad jag menar.

Blev så himla sugen på alla sådana filmer efter historielektionen i onsdags, så nu finns det ett 10-tal filmer på datorn, NICE! Idag har jag varit riktigt duktig och pluggat och lagat mat. Fiskabullar till mig, bruna böner till Nicke. Bruna böner suger, riktigt vidrig mat!

Blev promenad igår med hummel på elljusspåret, vi gick en väldigt knäpp väg dockm m,em skulle kunna tro att det var ca 2,5km ändå, och samma blir det idag med! Hurtigt. Det är dags att få till en riktigt bra kropp som jag är helnöjd med! Även en tränad och sund kropp, jag har rökt 4 ½ cigg idag, jag är nöjd, JAG SKA BLI RÖKFRI!

Historia, vilken himlans bra ämne egentligen? Det är så roligt att lära sånt, skulle kunna sitta på en historia lektion en hel dag när min lärare berättar om allting, samma sak med religon och samhäll. Fantastiskt att jag kan vara så fascinerad av allt detta, det är bara inte jag. Eller jo, tydligen.

Nej nu blir det historia läxa (gör mig inget, ge mig så mycket det går)

Kommentarer
Postat av: jessica

kan faktiskt hålla med dig om histiorian :D

2008-09-19 @ 00:25:55
URL: http://ohjess.blogg.se/
Postat av: Emelie

sorry, jag är lite lat =D

2008-09-19 @ 09:35:45
URL: http://emeliehummelgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0