kråkan mikkis

.. okje, nu låter jag mycket bättre än igår kväll. Jag kunde inte prata, det kom bara pipljud och när jag skratta var det bara några små ynka ljud som jag klarade att klämma fram. Nicke hade kul iaf.

Jag är fortfarande sjuk men mår mycket bättre! Ska till pappa och käka sen. Erika ska laga mat för ovanligheternas skull. För mig börjar det bli en vana att laga mat varenda dag. Det vanliga är tråkigt att göra och sånt man inte brukar göra är faktsikt rätt kul. Tur att Nicke tycker om min mat. Jag ska bli en lika bra kock som mamma. Mammas köttbullar i sås är det godaste man kan äta. Fast det är ju inte nyttigaste man kan äta :O

Nej nu blir det duschen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0